Trött, tröttare, tröttast

Har fortfarande inte lyckats komma in i min nya vardag, sjuuukt trött varje dag. Men inte på kvällen, så inte kan jag lägga mig i tid heller. Typiskt!

Gårdagens träning blidde ben på Ironsport.

3set Stående lårcurl
5set Benpress
3set Split squat
3set Raka marklyft
4set Benspark


Riktigt bra kontakt i varje övning.

I dag körde jag axlar och mage. Åkte till friskis vid 20.00 i tron att det skulle vara hyfsat folktomt, men så fel jag hade. Passet som vanligtvis tar max 30-40min tog 1h. Ogillar att vänta!

3set Utåtrotation och sidolyft i kabel
3set Hantelpress
3set Sidolyft m. hantlar
3set Press bakom nacken i smith
3set Framåtlutad sidolyft för baksidan
3set Hängande benlyft för absen


Är trots allt nöjd med passet, då varje övning tar riktigt bra.

Det var allt jag hade att babbla om idag, lika intessant som vanligt. ;)

Gooood natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0