Punkt och Kick off

Idag har jag jobbat på Punkt, lärt mig kassan som för övrigt är himla enkel. Det är bara vissa delar som är lite krångliga, men det lär jag mig mer in action. Och inte i träningsläget.

I morgon jobbar jag 8-15.30, sedan ska vi iväg på Kick-off.
Ska bli himla spännande då vi inte har en susning om vad vi ska göra. Packlistan ser ut såhär:
Oömma träningskläder, mössa, stövlar eller oömma skor, varm tröja, joggingskor, badkläder, simglasögon, penna och papper. Samt ombyte till middag.
Med andra ord så kan vad som helst hända. Känns som det kan bli ngn typ av triathlon. :P

Måndag betyder axlar och mage.

4set Hantelpress
3set Sidolyft m. hantlar
3set Fjärilen
3set Hantellyft på lutande bänk för baksidan
3set Kryssdrag - superset - Hängande benlyft
3set Press bakom nacken i smith


Passen rullar på, får bra kontakt och ser fram emot varje pass. Det enda jag kämpar med nu är min trötthet efter jobbet. Idag somnade jag i soffan efter middagen, kan säga att det tog emot rätt saftigt att komma iväg, men det finns liksom inget annat alternativ. Det är bara å köra! :)

Nej, nu är det dags att packa väskan för att sedan krypa isäng.

Mina tankar finns extra mkt hos en av mina underbara vänner som har en tuff tid framför sig. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0