Laaaats

GO!!

Efter jobbet och middan intog jag ryggläge i soffan för en tupplur, det är tröttsamt att byta jobb. ;) 30 min senare hinkade jag i mig min Pre-workout och begav mig till gymmet för att köra rygg/baksida axlar och mage.
Ok, jag håller mig inte alls till schemat men det blev ju lite axlar igår så den här veckan roddar jag om... igen!

3set Marklyft
3set Chins
3set Rodd i kabel
3set Latsdrag bakom nacken
3set 1-arms Hantelrodd följt av 1 sett liggande hantelrodd
3set Kryssdrag - superset - Hängande benlyft




Ingen trängsel så jag kunde hålla ett bra tempo, I LIKE! :D
Jag håller mig nog till sena träningspass. Allt för att slippa trängas.

Dusch, kvällsmål och sova.



Tänkvärt...

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

Hmmmmm... tänkvärda ord!! Tar med dom!

Pussokram!

2011-09-05 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0