En vän...

Låg i min soffa och kände att allt var skit, inte på humör för ngt. Därav mitt tidigare inlägg. Träna fanns inte alls på världskartan.
Dörren rycktes upp, in kommer en "galning" som kastar träningsbyxorna på mig. Du ska med, kom NU!
Efter en massa muttrande och klagande från mig, sitter vi sedan i bilen på väg till gymmet. Det blev inte ben som jag borde ha kört. Men det blev iaf något och jag känner mig faktiskt mycket bättre nu. Så jag tackar min vän för att han slet upp mig! Vad har man inte vänner till? :)



Axlar/bröst/biceps (lite av varje med andra ord)

3set Militärpress
4set Bröstpress med hantlar
3set Sidolyft med hantlar
3set Flyes i kabel
3set Bicepscurl


Nu är det sängdags. Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är bra med galna vänner ibland :)

2011-09-05 @ 06:33:44
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Mor

Håller med Jennifer!

Man behöver såna ibland!! :D

Pussokram!

2011-09-07 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0