Galet!!

VIP-kvällen är nu avklarad, helt galet är milt sagt. Köerna ringlade sig genom butiken och dt tog som aldrig slut. Dricka vatten fanns det inte ens tid med, bara galga- larma av och packa.
2 timmar med konstant kö!
Mina kära vänner som kom gav mig energi med sina leenden. :)

Nu är det dags att sova, i morrn är det bara att köra på igen. 8.30-20.00, ingen vila här inte. Träna?? Det får jag se om kropp och knopp orkar med.
Idag har den i alla fall varit utebliven.

Kick-offen igår var sjuuukt kul!
Vi börjde med paintball, det är nog bland de4t roligaste jag gjort! Ont som tusan gör det, men adrenalinet skjuter i höjden. :) Sedan blev det grillning och vi avslutade med spa på Hässlö spa. Ett stort tack till IS för en grym kväll och tack till mina härliga kollegor!

Ska knäppa lite kort i morrn så ni som inte bor i stan får se hur fint vi har det.

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul det låter med det nya jobbet, jag lovar att hoppa in i butiken nästa gång jag är i Västerås! Väntar på en inbjudan.. host host... :) Kram

2011-09-22 @ 20:43:24
URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/
Postat av: Hannah

BRA JOBBAT!! :D

2011-09-22 @ 21:33:19
URL: http://blogg.mama.nu/endag
Postat av: Fanny

Frida: jaa, det är så himla kul! :) du är alltid välkommen, stående inbjudan darling ;) kraam



Hannah: tack!! :)

2011-09-28 @ 10:38:08
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0