Frusen

Ligger i soffan och fryser, det är sjukt kallt hemma idag. Fattar inte varför då det ofta är varmt och skönt. Jag som lätt frysen märker direkt då det blir ngn grad kallare inomhus.

Jaja, ska gosa ner mig i sängen strax och då blir det genast varmt och skönt. :)

Fortfarande sjukt trött efter jobbet och på jobbet för den delen. Tog hjälp av en celsius efter lunchen, dessa kan jag lita på! Det får mig att piggna till under ngn timme iaf. :)

Dagens träning blev bröst

4set Hantelpress på lutande bänk
3set Hantelflyes
3set Bröstpress i kabel
3set Flyes nerifrån i kabel


Sedan fick det räcka :)

Resten av kvällen spenderade jag på Cornetto tillsammans med Satu, supermysigt att sitta och surra över en latte och godaste morotskakan i stan. Tack vännen! :)



Nu är det läggdags, ögonen hänger och jag hoppas jag är lite piggare i morgon. Jag önskar iaf att jag är det.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0