En helt ny värld.

Eller nästan i alla fall..
Två dagar har jag nu spenderat på min nya arbetsplats, vi har hunnit med mycket, men vi har en massa kvar. Butiken kommer bli riktigt nice och jag längtar verkligen till dagen då allt är på sin plats, dagen då vi får slå upp dörrarna. Det kommer bli grymt! Garanterat kaotiskt, men det får vi ta. :)



Lite mössor..


Igår blev det ett bröstpass efter jobbet, sedan mötte jag upp tjejerna på Oliodlei för en kaffe.

3set hantelpress på lutande bänk
3set hanteflyes
3set press i kabel
3set flyes i kabel, från nedre trissan


Det var allt jag han med, eftersom kvällen skulle spenderas med mina fina vänner. :)
Tyvärr var jag inte ett dugg pigg, men det var mysigt att umgås och höra hur alla hade det.


Igen träning idag utan jag väljer att mysa i soffan, lite glass och en bra film borde göra susen.
Träningen tar jag i helgen istället.. ;)

Ha en skön kväll!
Puss


Kommentarer
Postat av: Klackar & Kaffe

VINN NAGELLACK FRÅN DEPEND!



Gå in på http://klackarochkaffe.se/archives/1189 för att vara med och tävla!

2011-09-03 @ 13:32:34
URL: http://klackarochkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0