Vila och städning

Helgens planer är ändrade, tjejerna kommer till mig istället för att vi åker till Uppsala. Så det är på sin plats att jag röjer undan lite här hemma. ;)

Ingen träning idag med andra ord utan istället har jag påbörjat jag min städning.
Resten av veckans träningspass planeras in i minsta detalj. För att hinna allt så blir det två pass i morgon.
Ett före jobbet och ett efter. Torsdag efter jobbet. Fredag spinning. Lördag vila och söndag när mina damer åkt hem.

Så nu tänker jag inte spendera mer tid framför burken, städeriet fortsätter!



Blev lite sugen på att införskaffa detta linne från Gina. Finns det kvar efter den 25:e är det mitt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggt!! Kom bara ihåg att klippa bort tvättlappen isf ;) Hoppas du har det bra! :D

2011-10-19 @ 11:49:07
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Mor

Tänkte skriva samma kommentar som Hanna.... :)

Pussokram

2011-10-19 @ 18:36:33
Postat av: Fanny

Hanna: Hihi, jag lovar att jag ska göra det! ;)jag har det toppen, hoppas du också har det gott. :)



Mamma: Pusskram!

2011-10-19 @ 22:21:37
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0