This is what I'm made of..

You can try but never stop me
This is what I'm made of
I will never ever let go
This is what I'm made of!

Det blev bara ett träningspass idag, men istället gjorde jag några sysslor som legat över mig.
Startade dagen med att sova till 10.00 vilket var grymt skönt. Morgonpromenad på 40min, frukostmys i soffan till lite serier på datorn. Lunch och därefter var jag på återbruket, tvättade samt dammsög bilen, ner på stan för att laga en nagel och slutligen storhandling.

Det enda jag inte hann med på min "att göra lista" var dammsuga lghten. Får ta det i helgen istället.

PW till gymmet på ca 20min


4set latsdrag i c.c, drop på sista set
3set chins med hjälp
3set rodd i kabel, drop på sista set
3set rodd med brett grepp i kabel
3set Latsdrag
- superset - hantelrodd på lutande bänk

Avslutade med 3 set händange benlyft.

PW hem från gymmet på ca 20min


Ska slappa i soffan och njuta av en lugn kväll, i morgon har jag 5 långa jobbdagar och några sena träningspass framför mig. Då hinner jag inte njuta av soffan på samma sätt. :) Så det gäller att passa på!



Bild från senaste rygpasset med Satu..

Kommentarer
Postat av: Karin

Thanks!



Shit va snyggt hår du har, ångrar så att jag klippte av mitt men det växer väl ut nån gång!



Bra pass:)

2011-10-12 @ 06:30:18
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0