Sovmorgon

Det är precis vad jag har i morgon! :)
Kommer starta dagen med en promenad, frukost, axelpass, lunch, jobb 13-20, ryggpass och sedan soffhäng. Onsdag och torsdag är jag helt ledig. Välbehövligt och skönt. :)

Blev ingen träning ikväll, kände att det var högre prio på att ta hand om lördagens rajraj i köket. Orkade inte lyfta ett finger igår nämligen. Sedan har jag inte heller varit helt kry i magen idag..



Jag och min underbara vän Frida som vi hade nöjet att fira i lördags.. ♥

Dags att ta mig an disken och torka golvet innan jag kryper isäng.

Note so self: I morgon måste jag ringa och boka tid för däckbyte!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Och för ryggen!!



021-352525 var det va!? :)

2011-10-25 @ 00:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0