Smärta när den är som bäst

Fy vilken träningsvärk jag har i rygg, armar, axlar och mage. Orkade knappt packa jackorna i påsar idag på jobbet.. då har man lyckats bra med veckans träning ;)
C-fys passet igår var riktigt jobbigt och självklart kul! Bra musik och grymma övningar. Har aldrig haft så ont i magen på länge. Det gör ont när jag hostar. Så ja, jag har blivit lite krasslig, torrhostar och snuvar lite. Men så länge halsen inte gör ont är jag nöjd. Den här lilla skiten kommer inte sitta i länge. :)
Spinningen i morse var inte helt fel heller. Svettigt och jobbigt, frukosten var såklart bäst. :D



Mums..

Lediga dagar i all ära, men det är himla skönt att vara tillbaka på jobbet. Trivs så himla bra!

Kvällen har spenderats hemma hos en av mina kollegor, Sabina, tillsammans hennes vänner och "massa" barn (5st). Pizza, idol och lite surr om det ena och det andra.. Himla trevligt! Men fick vika in årorna lite tidigare än de andra då jag är riktigt trött. Det känns i kropp och knopp att jag klev upp tidigt, har jobbat och är liiite krasslig.

Time for bed!

Har hittat jackan som kommer ropa på mig varje dag på jobbet.. "endast" 4000kr.
Får nog sukta ett tag till efter denna...



Svart eller röd.. det är ju frågan?

Kommentarer
Postat av: Satu

Skulle precis säga ta den BLÅ!! Men så var den visst svart haha. Hmmm. Svårt val, båda var snygga. Men tror fasiken den svarta ändå :)

2011-10-29 @ 16:35:45
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Linnea

Svarta!

2011-10-30 @ 00:03:34
Postat av: Fanny

Hade en blå funnits hade jag valt den utan att blinka! ;) Världens beslutsångest! Den röda är riktigt snygg, samtidigt som svart alltid är just svart. hmmm..

2011-10-31 @ 22:48:16
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0