Late night

Jag som skulle komma i säng i tid i kväll så att jag är lite piggare i morgon, men det går ju alltid åt pipsvängen! Helgen har gått alldeles på tok för fort, jag hinner inte riktigt med!

Lördag spenderades som sagt på SM i BF och BB på Aros Congress här i stan. Dumt nog hade jag planerat in jobb från 18, så jag missade finalen i BF och Classic BB. De två klasserna som för mig var mest intressant. Men det är ju inte allt i världen, jag tjänade ju pengar istället. Inspiration har jag fått i alla fall! :)

Startfältet i -163 var inte så stort, några fler i +163, men jag trodde ändå att det skulle vara många fler än vad det var. Lite synd då det ändå är SM. Det är ju betydligt fler som ställer upp i december på Luciapokalen.
I korta klassen så var Carina Isaksson helt klart i bäst form, givetvis så vann hon! I långa klassen så var mina favoriter Emma Mohlin och Jannika Larsson, Emma blev 3:a och Jannika tog hem segern. Stort grattis till alla! :) Riktigt grymma tjejer!

Avslutade min lördag med att jobba till 01.00, ögonen gick igen strax efter 02.00. Det tar på krafterna att jobba så sent. Men det är samtidigt kul, lär mig alltid ngt nytt. :) Söndag sov jag till 11, orkade verkligen inte ta mig upp. Sedan jobb på IS 12.00-16.00. Inte många timmar, men på en söndag så blir 4h så mycket som 8h. Det gillas tokmycket! :)

Idag rev jag av ett axelpass..

3set Fjärilen
3set Ut-rotation i kabel
3set Sidolyft i kabel
3set Hantelpress
3set Sidolyft m. hantlar


Han inte med något mer, då klockan slog 21.30.

I morgon och på onsdag är jag ledig, ska bli riktigt skönt då helgen som sagt bestått av en del jobb.

Godnatt!

P.S In och gilla den här bilden på FB!! ;)



Klicka på bilden så kommer ni direkt till sidan..

Köpte alltså med mig en platta hem, ångrar att jag inte köpte 2 när jag ändå var i farten! Fick ett snyggt linne på köpet, tusen tack Magnus! :)

Nu är mitt förråd säkrat ett liiiitet tag framöver.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: denise

Svar: Köper tanblekning på tradera.. typ på tub som man har på tänderna 5-25 minuter beroende på hur stark blekningen är. Kan inte tipsa om nån speciell, ibland får jag hem bra blekningar och ibland skitdåliga. Men dom är inte så dyra, kostar ca 100 kr. :)

2011-10-04 @ 00:17:20
URL: http://deniseahlin.wordpress.com
Postat av: Christer

Vill du vinna veckans blogg?

Jag har just nu en tävling där man kan få sin blogg omnämnd under en vecka.



Samtidigt finns möjligheten att sprida information om Rosa Dygnet, ett träningsevent där alla pengar oavkortat går till Rosa Bandet-insamlingen.

2011-10-04 @ 08:58:52
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Fanny

Tack, men jag vinner aldrig sånt. ;)

2011-10-11 @ 21:15:37
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0