Helgen närmar sig

Work work.. :)
Fick med mig Linnéa på ett träningspass efter jobbet, behövde inte tjata så mkt innan hon nappade.
Vi körde bröst och lite mage.

3set hantelpress på lutande bänk
3set flyes nerifrån i c.c
3set bröstpress i c.c
3set flyes med hantlar på lutande bänk
3set hängande benlyft


I morgon var det tänkt att jag skulle jobba 16-20, men rycker in redan 13. Så jag hinner iaf träna och fixa lite innan som jag hade planerat.
Börjar med spinning 07.00, hem och städa lite för att sedan träna ca.11 igen. Då blir det armar och mer mage.
Efter jobbet blir det en soft kväll hemma i soffan, gillar fredagar. :)

Dags att krama kudden då..

Natti natti



Gillar min Dcore hoodie, som tyvärr blivit tajtare över rygg och armar.
Men det är ju ändå ett rätt så gott tecken. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken awsome blogg!

Får nog ta och följa den! ;D

2011-10-17 @ 21:22:21
URL: http://anoschkin.se
Postat av: Fanny

Tackar så mycket! gör gärna det ;)

2011-10-19 @ 22:22:27
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0