Flitiga Fancy

Idag har jag spikat varje "att göra", känns rätt så bra faktiskt. :)

Morgonpromenaden gjordes tillsammans med fina Satu, super mysigt med sällskap för omväxling.

Mår inte helt hundra idag dock, känner mig inte så kry i magen än.. (j-vla rajraj) Så träningn gick inte superbra.

Träning på fm, axlar.

3set sidolyft i kabel,  2ggr/set
3set sidolyft med hantlar
- superset - hantelpress, 2ggr/set
3set liggande sidolyft för baksidan på lutande bänk

3set press bakom nacken i smith
3set sidolyft m. hantlar, 5st korta följt av 5st hela vägen upp




Träning på kvällen, rygg.

3set chins m. hjälpvikt
3set rodd i kabel
3set latsdrag i c.c
3set liggande rodd m. hantlar på lutande bänk
3set högrodd i kabel

Hade planen att köra marklyft också, men tiden räckte tyvärr inte till.

Däckbyte inbokat nästa vecka och ryggen får sig en renovering i morgon kl.10. (där rök min sovmorgon) Men det är lika bra att komma upp så jag inte sover bort halva dagen. ;)

Time to sleep then.. natti natti!



Höst...

Kommentarer
Postat av: Alexi

Ååh vilken härlig höstkänsla bilden förmedlar. Kul att det går bra med träningen =D Kram på dig !

2011-10-27 @ 11:00:06
URL: http://alexistraning.blogspot.com
Postat av: Fanny

Eller hur, älskar färgerna :) Kram!

2011-10-31 @ 22:42:21
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0