Dagens träning

Måndag. Nya vecka. Taggad till tänderna. :)

Axlar och mage fick sig en genomkörare.

3set ut-rotation i c.c
3set sidolyft i c.c
3set sidolyft med hantlar
- superset - hantelpress, 2ggr/set
3set press bakom nacken i smith
3set sidolyft m. hantlar, 5st korta följt av 5st hela vägen upp
3set fjärilen
3set liggande sidolyft för baksidan på lutande bänk
- superset - hängande benlyft

Göööööött moooos!!

Har shoppat lite idag på lunchen. Två linnen från JC med brottarrygg, som jag använder när jag tränar. Mkt billigare än att köpa dyra träningslinnen eftersom det går åt en hel del i min vardag. Hittade även en sjukt skön stickad tröja på Vero Moda. Har inte orkat ta kort på godbitarna men får ta och göra det i morrn. Har ju inte heller visat mina nya träningsbyxor som jag lovat.

Såg så mkt fint som jag vill förnya min garderob med, så på onsdag blir det shopping. :)



Chillar @ work...

Kommentarer
Postat av: wellnessfight

Gött när man är så taggad på gymmet

2011-11-01 @ 09:18:44
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Henny

Syyynd jue, cirkelfysen verkar bra, är jättesugen på att testa. Ska vi träna någon gång framöver kanske? :)

2011-11-01 @ 10:41:36
URL: http://thehennyhoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0