Ny favorit!

En bicepsövning som rådiggar! Jag har redan ont, and i like it! :)

4set tricepssträck m. rep ovanför huvudet i kabel
- superset - Bicepscurl mot pannan i kabel liggandes på bänk (favoriten)
Måste nästan ta och filma denna, så ni får se hur den utförs. :)
4set tricepspress i kabel - superset - Enarms Preacher curls i kabel
4set tricepspress i maskin
- superset - bicepscurl i maskin

Jag kan lova er att det kändes, högt tempo under passet och svetten sprutade.

Har lyckats shoppa en hel del idag. Kom hem med två skjortor, en stickad cardigan, ett linne, en tröja och ett par kängor. Jag är som sämst på att ta kort, men ska göra ett försök ikväll eller till helgen.

Storhandling av käk blev också av idag.



Men lyckades glömma kycklingen i ugnen, så nu är den allt annat är saftig och god.. Knaperstekt är nog mer det rätta ordvalet.

Nu tänkte jag se dokumentären Never say Never, har hört att den är bra.

Note so self: Glöm inte att ställa klockan så den ringer när maten är klar..

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhh mums! Saknar att gå loss inne på ICA i Sverige haha

2011-11-03 @ 03:11:39
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0