Godnatt

Ju snabbare jag går isäng, desto snabbare blir det fredag. Underbara älskade fredagsmys! :) Spinning, godaste frukosten på veckan, jobb och sedan avslutar jag dagen hemma i soffan framför tv:n.
Även om det vankas jobb på lördag, så är det likväl underbart med helg. :)

Ikväll körde jag ett arm pass, god gud så ont det gjorde! Men såklart på ett bra sätt :) Jag har verkligen hittat mina små armar, kontakten sitter som pricken över i! Fuking love it!

4set tricepspress i kabel
4set bicepscurl i kabel
3set en-armssträck m. hantel
3set liggande curl mot pannan i kabel
3set en-arms Preacher curl
3set press ovanför huvudet m. rep i kabel



God natt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0