Glöggmys och julfix

Har haft en riktigt skön ledig dag! Tog en lång sovmorgon, kroppen behövde verkligen det.
Fick till ett träningspass men tryckte ihop allt och körde lite kortare löppass än planerat. Blev alltså armar och 3km löpning. Skönt! :)
I morgon kör jag ben och mage.

Har ätit en massa gott ikväll, fick verkligen julstämning hemma hos Maria. Hon har det så himla mysigt! Får nästan lite ångest över hur tråkigt hem jag har. Nu är det dags att styra upp det!

Mätt och belåten har jag hängt upp julgardiner och gjort lite annat fix, i morgon efter jobbet plockar jag fram det sista. Älskar verkligen jultiden. :)

Massa gotta!

I mitt vardagsrumsfönster.

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad mysigt det ser ut!

2011-12-01 @ 09:51:04
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Karin

åh hade hon bakat julgodis?? duktiga maria!

2011-12-01 @ 17:43:15
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0