FF upcoming

Snart är det äntligen fredag, då styr jag, Satu och Tommy bilen mot Göteborg och Fitnessfestivalen. :) En hel helg fylld med trevligheter och inspiration. Hotell Scandic Crown kommer bli vårt boende. Ska bli megamums med hotellfrulle två mornar. :D

Idag har jag jobbat lite kortare än vanligt, 12-19. Passade på att ta mig en lång sovmorgon viket var välbehövligt. :)

Shoppade lite på jobbet idag och här har ni mina nya pjucks.



Tryckte ihop träningen till kvällen. Först 5km löpning och därefter ryggmos.

4set rodd i kabel, drop sista set.
4set latsdrag i c.c, drop sista set
4set framåtlutad skivstångsrodd
3set enarms hantelrodd
3set latsdrag m. smalt grepp, drop sista set

I morgon är jag leeeeedig! Det enda inplanerade är nagelfix kl 12.00 hos Kicki på Sanrizz, glöggmys 18.30 hos Maria. Utöver det ska jag hinna träna 2 pass, städa och fixa det sista julpyntet.

Träningen idag gick riktigt bra! Löpningen flöt på, höll ett skönt tempo och ökade de 2 sista km.
Kontakten när jag kör rygg har förbättrats, vissa pass går bättre än andra och idag var ett av de bättre. :)



Underbara kollegor.. nog vet dom vad jag gillar allra mest ;)

Bedtime!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh jag bodde på samma hotell i våras på Göteborgsvarvet =D

2011-11-30 @ 06:38:56
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0