Euforisk!

Ikväll har jag avverkat det bästa spinningpasset någonsin med Matts. Det var ett sjukt galet tryck i salen, ville aldrig att det skulle sluta. :) Riktigt jobbigt men fantstiskt roligt!

Helgen har rasat iväg med en raslig fart, har avverkat jobb, lördagsmys hos Kicki, adventsfrukost hos Karin, träning och ikväll har jag även hunnit med att ta fram lite julpynt. Älskar julen, så på onsdag då jag är ledig, blir det till att fixa det ännu mer mysigt i mitt kära hem.

Nu är det sängdags, träning i morgon innan jobbet. Hinner inte efter då det blir bio med Anna, vi ska äntligen se Breaking Dawn!

Hoppas er helg har varit helt underbar. :)



Före: taggad och förväntansfull!



Efter: Riktigt glada och nöjda! Tack för att ni kom tjejer :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv; självklart!! =)

2011-11-28 @ 18:50:13
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0