Avicii!!!

Gud vad jag längtar till 3 mars 2012, Avicii i globen. Det kommer bli mäktigt! :D

Idag har jag varit trött.. riktigt trött.. Men ändå sitter jag här och har ännu inte kommit isäng. Ska skynda mig så klockan inte hinner passera tolv.

Axlar och mage blev det idag, det är ju måndag.

3set ut-rotation i kabel
3set sidolyft i kabel
4set hantelpress
- superset - sidolyft m. hantlar
3set press bakom nacken i smith
3set kryssdrag i c.c
- superset - hängande benlyft

Inte så många övningar, men det tog bra så jag kände att det fick räcka såhär.

I morgon får bilen på sig vintersulorna, nu väntar jag bara på snön så jag slipper slita på dubben.

Vad mer?? nja, inte så mkt. Mitt liv är ju som sagt rätt så inrutat.
Jobba. Träna. Sova. och så börjar vi om i morgon igen.

God natt!



Work mode..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Coolt! 3mars är vidars födelsedag.. ;)

Hoppas allt är bra med dig!

kram

2011-11-08 @ 20:29:26
URL: http://blogg.mama.nu/endag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0