Aj äm done!

Då var min del på spinningpasset klart, i alla fall som det känns nu. :)
Känner mig rätt så nöjd faktiskt, det kommer bli så j*kla grymt!!!! Men innan det är klockrent så måste jag och Matts cykla igenom det.

Träningen idag då, effektivt och jobbigt. Precis som det ska vara! :)
Måndag innebär axlar och mage.

4set hantelpress
- superset - sidolyft m. hantlar
3set press bakom nacken i smith, drop sista set
- superset - fällkniven på boll
3set kryssdrag i c.c
- superset - hängande benlyft
3set sidolyft m. hantlar


I morgon är min första lediga dag den här veckan, nästa är på söndag.
Planerna är träning för F (rygg), promenad med Angelica och Matilda, middag med Thessan. Ska försöka klämma in ett bröstpass också, allt beror på hur länge jag umgås med mina kära vänner.



Har för övrigt en sjujäkla träningsvärk i mina ben idag, det har som smullit till under kvällen så med andra ord är det ännu värre i morgon. haha!! :D

Nu är det dags att krama kudden.. natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat:)

2011-11-15 @ 03:02:41
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Anna

Oooh, så avundsjuk på träningen! Vill också. Idag vägrar jag och kör ändå! Jag mår ju liksom bra så blir så irriterad på att denna täppthet aldrig vill släppa! Hade också min lediga dag i dag, men så vart personal sjuk och så får Anna ställa upp ;) Nåja, är ledig hela helgen så rätt nöjd ändå! Hihi! Vandring, ja, vore grymt kul! Pusss

2011-11-15 @ 09:10:18
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0