Today is the day!

Efter många års betänketid, velande och funderande på motiv och vart på hela min kropp motivet ska sitta, så är det äntligen dags. För 5 månader sedan bokade jag tid för att tatuera mig, David Hamrin på Westridge Tattoo ska ta min "oskuld". Sittningen är 3 timmar och den börjar 11.00, i kväll är jag märkt för livet. Det sjuka är att jag inte har vart ett dugg nervös, men under morgonen har det faktiskt börjat pirra lite i maggropen.
Bilder kommer upp här under dagen, so keep your eyes opened. ;)

Kommentarer
Postat av: Eyal

Grattis :-) Man blir beroende av tattueringar :-) Jag har gjort en och sedan blev det 3 till och vill ha mer mer meeer :-)

Bilder ikväll??

Lycka till!

2011-05-13 @ 10:40:40
URL: http://eyalmualem.com
Postat av: Fanny

Tack! Ja, risken finns ju att det inte slutar här :)

2011-05-14 @ 10:41:01
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0