Shoulders

Idag körde jag tillsammans med Satu, jäklar vad vi krigade på bra! :) Tack vännen! Det blev axlar, mage och avslutningsvis cardio.

3set axelpress med stång

3set hantellyft åt sidan

3set hantelpress

3set sittande hantellyft åt sidan

3set sittande framåtlutad hantellyft

Mage

3set hängande benlyft


Cardio

15min på löpbandet
20min promenad hem






Ikväll har jag suttit och snackat med kära Angelica om livet och allt som hör till, precis vad jag behövde.
Dags att sussa, börjar jobba 6:45 i morgon.. ZZzzz

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Satu

Hello! Kan jag få omboka vår träff idag till en annan dag? Har varit borta hela förmiddagen o ja måste verkligen städa och tvätta :( Puss

2011-05-05 @ 12:50:59
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0