Ny period

Då var jag inne i en ny period i min träning, ska köra 10reps under kommande 3 veckor. Jag kan säga att det var sjukt jobbigt att kriga på ytterligare 4reps då jag vanligtvis stannat på 6st, dessutom på samma vikter. Måste tyvärr säga att det sket sig rätt så hårt! 8-9 reps på militärpressen och i axpelpressen fick jag sänka vikterna.

Jaja, det blir bara att bita ihop och sikta på 10 i alla fulla fall. :)
Fick iaf pass idag vilket var välbehövligt!

3set Militärpress

3set Hantelpress
(skulle med facit i hand kört sidolyft och sedan hantelpress, jobbigt med två pressövningar i rad)

3set Enarms sidolyft m. hantel

3set Sittande famåtlutad hantellyft

2set "Fjärilen" med dropset

3set Kryssdrag i cable -Superset- Hängande benlyft




Från ett pass i början av maj..

Dinnertime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0