Make it hurt like hell!

Dagens träning - Smärta!

5set Knäböj, sista drop till failure

3set benpress, sista drop till failure
-superset- framsida lår övning (vette tusan vad den kallas, en typ av knäböj på tå)

1 set benspark till failure

Jag kan säga att det räckte gott och väl med detta, 30min intensiv träning. Jag hade ont och Fredrik bara flinade. :)



Från senaste benpasset med Satu..


I morgon kväll ska jag spinga vårruset tillsammans med 5 tappra brudar. Sträckan är 5km och jag som sällan springer kommer få kämpa, då dagens pass garanterat kommer kännas av i morgon. 

Dinnertime!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag kom, skitglad för att få krama om dig, till friskis strax efter 6 så va du inte där! :p

Trodde du jobbade till 7? :p

Kramkram

2011-05-16 @ 22:54:42
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Fanny

Neeeej, tusan också! Jag var på björnövägen på möte. :( Kramar

2011-05-17 @ 07:47:53
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0