Lördagsmys

Efter en bussresa till Friskis&Svettis i Örebro, Indoor Walking, lunch, bussresa hem, middag, tvätt, 70min PW, dusch och middag igen så sitter jag nu nerbäddad i soffan. Avnjuter lite glass samtidigt som jag kollar på Sagan om Konungens Återkomst, skönt lördagsnöje. :)

För övrigt så blev gårdagens middag och kvällen efter det mkt trevlig! :)



Vill även passa på att säga hur MEGA stolt jag är över mina kära vänner Anna och Karin som idag sprungit Göteborgsvarvet, 21km! Ni är sjukt j-la grymma!!! :D

I morgon blir det till att kliva upp i ottan, traska till gymmet för sista uttagningen av spinningledare, passar även på att pressa lite bröst.
Hoppas ni har en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack bääästa du! :D Wiihuuu!

2011-05-22 @ 12:46:23
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: karin

ÅH, söto =) TACK!

2011-05-22 @ 18:43:23
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0