Jävlar va bra!!

Var inte så motiverad, men när jag väl pluggade in musik i öronen så växte hornen fram! :) Blev ett tungt och grymt bra ryggpass,  jag ökade vikterna på nästan alla övningar, det är ren och skär lycka!!

3set chins m. hjälpvikt (gav mig på ett försök till en utan hjälp och det handlar alltså om ngr ynka cm innan den sitter) Siktar in mig på söndag igen :)

3set sittande rodd i c.c
(ökade)

3set smala latsdrag

3set hantelrodd
(ökade)

3set marklyft
(ökade)

3set skivstångsrodd


Har varit riktigt dålig på att periodisera min träning, men nu ska det bli av! Kommer köra 10, 8, 6, 10, 8, 6reps osv, varje period körs i 3 veckor. Då jag har kört på 8-10reps under en lång period, så slår jag till på 6reps nu för att chocka kroppen lite. När jag sedan går in i 10reps perioden så ska jag alltså inte minska vikterna utan kriga mig fram till 10 på samma vikt som när jag körde 6. Förhoppningsvis ger det mina små muskler en skjuts. :)
Så nu är det fullt fokus! Time to make some changes..


Kommentarer
Postat av: Satu

Det låter skitbra! Jag tror det kommer ge resultat :) Kramelikram

2011-05-05 @ 21:16:10
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Ja, det tror jag med! :) Kramar

2011-05-05 @ 22:42:07
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0