Inte helt ok..

Idag har jag inte alls varit på topp, trött och helt ofokuserad.
När det så var dags för mitt benpass så lyckades jag inte alls vända trenden, ingen Celsius att luta mig mot och inga aminosyror under passet. Kände mig lite naken faktiskt! Men jag lyckades glömma att packa ner det i morse..

Gjorde mitt pass som jag planerat med fokus på framsida lår, men det var tungt, jobbigt och rent ut sagt för j-ligt.

3set frontböj

3set benspark, sista dropset

3set press i v-squat, sista dropset

3set stående vadpress

3set bulgarian split
i smith

Skulle åka och panta lite burkar, inser att jag har ett stort beroende! Men det här var inte den enda kassen.. ;)



Dags att sova.. sleep tight!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Kristin

hahhaha jösses så mkt celsius.... ja dom är goda men känner ingenting utav dom dock..

Kör på vanlig PREWORKOUT pulver.. dom är det krut i haha

2011-05-12 @ 22:56:50
URL: http://lifebody2.blogspot.com
Postat av: lennart

sj så dricker jag öl... man blir stark av de...lite som honung...

2011-05-13 @ 02:18:56
Postat av: Linnéa

synd det inte var pant på dom=). Det är lite intressant med alla dessa drycker. Tittar man runt på massa träningsbloggar så är det en väldans massa olika tycken om dom. Men så länge man tycker om dom själv och man känner nytta av dom=). Fortfarande har jag ju inte fått lös min tumme att testa en, men jag tränar ju inte så hårt heller;)

2011-05-13 @ 08:38:21
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kristin: Jag svarar lika bra på en burk celsius som på en preworkout produkt, men alla kroppar är olika. :)



Lennart: Haha, det är bra. Du kör på din öl och jag på min celsius :)



Linnéa: Det är faktiskt 50öre i pant på burkarna, så det blir nog några slantar till matkassan. Dock så ligger dom i bilen nu, då jag inte han dit innan stängning. Det är väldigt olika vad folk tycker, en del känner inget speciellt och andra svarar jätte bra och klarar inte av att dricka hela. Tycker allt att du ska ta tummen ur och prova en! ;) Kör före en powerwalk, då kan man gå i evigheter..

2011-05-14 @ 10:40:05
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0