Gårdagens och dagens

Börjar med att säga "Hej och välkommen träningsvärk", benpasset igår gav mig en efterlängtad värk i baksida lår.
Sedan måste jag bara säga att frontböj numera är en ny favorit, första gången jag gav mig på den övningen.

3set Frontböj

3set Raka marklyft

3set Benspark

3set Bulgarian split i smithen


Sedan blev det faktiskt 2.8km löpning, det tog emot i benen men det gick! :)
Grymt skönt avslut på veckan.



Frontböj..



Raka marklyft..



Idag blev det armar

3set tricepspress i c.c

3set hantelcurls

3set tricepspress m. hantlar

3set bicepscurl i c.c, sista dropset


Idag hade jag grymt bra kontakt i v. biceps hela tiden. It is alive!! :D

Nu är det snart dags för sängen, i morgon ska jag hämta bilen innan jobbet.

Natti natti..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0