Fanny vs. chins

Äntligen kan jag stolt säga att jag fixar en chins utan hjälp!! :D Vilken lycka! Hade inte alls förväntat mig att klara det idag, så det kom som en överaskning. Att helt plötsligt kunna fixa en får mig att inte fatta hur jag inte kunde fixa en förrän nu. Nu siktar jag på 5st vilket kommer ta sin lilla tid, men till slut sitter de också. :)

Körde alltså rygg idag, tillsammans med Satu.

3set chins varav 1 helt själv på 2 set, resten med hjälp av Satu

3set smala latsdrag

3set enarms rodd i cable

3set lat. pullover

3set skivstångsrodd

Grymt nöjd med dagens insats, takc för ett bra pass min vän!! :D



Från ett tidigare ryggpass..


Nu ska jag forstätta kvällen med att vara lite social utan dator.  :)

Kommentarer
Postat av: Eyal

GRATTIS!!!

2011-05-20 @ 22:03:12
URL: http://eyalmualem.com
Postat av: Fanny

Tusen tack! :)

2011-05-21 @ 17:43:29
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0