Fanny vs. chins 2-0

Hell yeah!! Idag blev det två chins på de första två seten och 1 på det tredje. Så jäkla skönt att spärren har släppt, nu är det bara att mosa vidare mot mina 5 som är mitt mål den här sommaren. :)

3set Chins - 2,2,1 själv, resterande med hjälp.

3set Enarmsrodd i cable

3set Marklyft

3set Skivstångsrodd

3set Latsdrag smalt grepp


Blev ett härligt pass tillsammans med Henny, men fy sjutton va jobbigt det är att köra 10reps. :P

Fick min beställning från Dcore häromdagen och nu har jag äntligen hämtat ut paketet, riktigt nöjd med linnet men byxorna är jag inte helt överens med. Eventuellt skickas dom tillbaka..






Kommentarer
Postat av: Satu

Fan vad grym du är babe!!! Bra jobbat ;)

2011-05-27 @ 15:37:04
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Taaaack honey! ;)

2011-05-27 @ 16:35:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0