Coconut tree



Min nya favorit!

Idag blev det ett snabbt bröstpass tillsammans med Satu och jag är toknöjd även idag! kände mig stark och grymt peppad. :)

3set bänkpress

3set hantelflyes

3set nedåtlutad bänkpress

3set "Satu special"
Vet inte vad jag ska kalla den, hjälp mig S. :)

Avslutade med 3 set hängande benlyft

Cardio i form av en rask promenad hem på drygt 15min
(äger ju ingen cykel så benen får ta mig fram när pärlan är på lagning)

Drog ner på stan för att möta upp Vicky, Kicki och Frida. Lånade en bil så jag kunde ta mig till Reform för en mätning. Senast jag var där var i början av februari, så det var verkligen på tiden. Trodde att det skulle vara galet åt fel håll, men till min förvåning så går det stadigt åt rätt håll! :)

Vikt: 68.4kg
Fettvikt: 7,11kg
(-130g)
Muskelvikt: 61,20kg (+831g)
Fettprocenten ligger på 10.41%

Från måndag tänker jag dra ner på kolisar så sommarformen blir lite bätte. :)
Vi diskuterade lite kring mina tävlingsplaner och F tycker att jag ska vänta till nästa år. Detta pga att mina ben behöver mer massa, vid diet kommer dom bli för tunna. Där sprack mitt mål för året, men samtidigt kan det vara bra att ha is i magen och utvecklas mer. Hmm.. ska låta det gå några varv i skallbasen..

Sitter hos Vicky och njuter av ett glas vin, hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Satu

På engelska heter den "bar push ups" på svenska kallar jag den "armhävningar över dipsställning" låter asmuppigt haha! Ha en underbar kväll! Mmm gott med vin :D ps. jag har mailat bilderna :)

2011-05-06 @ 20:08:56
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: pappsen

Ha en härlig Helg och försök att lägga bort allt skit som hände dig på fredagmorgonen.

Omtänksamma varma pappsenkramisar

2011-05-07 @ 00:29:28
Postat av: UPPSALA'S POPULÄRASTE TONÅRSBLOGG

Jag älskar den där låten :)

2011-05-07 @ 21:05:47
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Kristi

För tunna ben? oj mamma mia du har ju mer muskler än mig så då lär ju jag se ut som en pinne efter en diet hahah. Mina ben är som små kycklingben... finns väl inte ens muskler på kycklingben?? ujuj inte bra läge detta kan man operera in sillisar på benen måtro???? hahah

Kraaam

2011-05-07 @ 23:29:51
URL: http://lifebody2.blogspot.com
Postat av: Fanny

Kristin: Japp, för tunna.. :) Visst kan jag tävla om jag ändå vill, men känner att benen är så pass stor del i bedömningen att jag inte vill falla på det. :) Kycklingben, hihi, va gullig du är! Men när ska du tävla? blir det i år? kramar

2011-05-10 @ 22:02:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0