Ben & Film

Idag har det vart en riktig slappar söndag, de som jag planerade att göra hemma blev inte alls av då soffan var så mkt skönare. :) Men jag har vart på födelsedagsfika hos Lindha, sedan rivit av ett benpass med Sebbe och efter det Spinningpass. Nu blir det att bänka mig framför filmen Stone och trycka i mig en smarrig fruktsallad, hoppas att ni alla har haft en skön dag :)

Så till benpasset..

5set Knäböj i smith, varav två uppvärming (maskade idag, inte alls bra... )

3set benspark, sista dropset

3set finnen

1dropset knästående lårcurl

3set stående vadpress i smith


Sedan fick det räcka där för att orka med spinningpasset.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag själv har fuskat enormt mycket med mina benpass sedan graviditeten och nu efter barnafödandet. :-(

Lägger mest fokus på rygg och armar just nu. Måste nog börja prioritera benen igen så de inte "halkar" efter för mycket.



Kram Kram

2011-05-02 @ 15:06:07
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0