Välkommen underbara träningsvärk!

Jag har ont lite överallt i kroppen idag, i morgon kommer jag har ont på ännu fler ställen, men jag fullkomligt älskar det! Axlarna och magen värker som tusan från gårdagen, känner även av armarna lite från i måndags.

Idag har lyckats köra två styrkepass, vilket inte hör till vanligheten. Ben i morse och rygg ikväll, på sista passet hade jag sällskap av Henny. Jag tycker att vi fick till ett riktigt bra pass! :) Jag är såååå retligt nära att fixa chins på egen hand, börjar bli dags för det då jag vart nära riktigt länge nu! Vila från chins i 3 dagar, på lördag är jag på dom igen. Mitt mål är att fixa det i maj, så jag har 1½ månad på mig.

Rygg

5set Chins
( 2 uppvärmning med hjälp, 3 varav jag var nära att klara en på alla, men fick köra på negativa)

4set Sittande rodd i cable

4set Latsdrag bakom nacken

3set Hantelrodd

3set Marklyft

3set Lat. Pullover


Var sugen på att köra crossfit cardion, men magen skrek av hunger så jag fick pallra mig hem istället.
Sparar det till morgondagen om jag hinner på min friskvårdstimme. :)


Kommentarer
Postat av: henny

du kommer ta den långt innan det är jag övertygad om! :D

2011-03-17 @ 07:54:45
URL: http://thehennyhoney.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0