Några bilder

Hade tänkt filma mitt crossfit attempt, men batteriet räckte inte till så det blev för kort för att vara en film. Tog några bilder från klippet istället.

Baksida lår och vader

4set Knästående lårcurl

1set Sittande vadpress

4set Stående vadpress

4set Finnen

Doubleunders och Burpees ca 20min






En burpee..



Doubleunder..


Gryniga bilder, men det är alltid ngt att bjussa på! :)

Har avslutat kvällen med en glasögonjakt.
Insåg hemma i soffan att jag saknade mina brillor, men kunde inte hitta dem någonstans. Det gick sedan upp ett liljeholmens, sist jag minns att jag hade dem var inne på handikapptoan på jobbet. Nu gjorde jag alltså en Fancy no.2, (om ni minns min börs som blev kvarglömd i trapphuset? det var min no.1.) Disträ?? kan man räkna det som ett handikapp? :P Var  iaf tvungen att åka till jobbet för att kolla om dom låg kvar, eller om någon tagit dem till sin egendom. Fick med mig bästa Karin som sällskap och vad ligger kvar precis där jag lämnat dem, jo mina brillor! :D Vilken j-la tur! Tackar gud för att den toaletten sällan används och kan nu sova gott.

Ja, ni ska jag faktiskt knoppa, finns inget vettigt på tv och jag är rätt så trött. Såg en hel hop med folk påväg ut när jag lämnade Karin, men känner mig inte ett dugg sugen på ngt sånt.
Gammal och tråkig? nejdå, likt ett årgångsvin så blir jag bara bättre och bättre med åren, eller hur är det nu? ;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

självklart är du som ett årgångsvin;)

2011-03-19 @ 08:58:26
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: karin

hihi, var en rolig utflykt :)

2011-03-19 @ 10:03:52
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0