Måndag morgon

God morgon! Blev så sent igår därför blev det ingen längre uppdatering. :) Frukosten ligger i magen, sedan är det dags för jobb 10-19, därefter träning. Kände att en sovmorgon var på sin plats idag, därav kvällsträning. Tror att det blir bröst och mage idag, om jag inte känner för ngt annan när jag väl ska till och börja. Spikade dagar är rygg på onsdag och ben på torsdag.

Lördagen spenderades i Sthlm tillsammans med Moa, en gammal kollega från SWE tiden. Vi käkade lunch, gick runt för att shoppa, men ingen av oss hittade ngt intressant. Jag köpte ett par leggins, no more. Men det var jätte trevligt att få umgås, då det var ett år sedan vi sågs sist. Kvällen spenderade jag tillsammans med nästan halva styrkan av spinningledare ute i Irsta hos Johan. God mat, lite vin, massa musik och snack. Jag fastnade i "DJ-båset" det var GRYMT kul!! :D

Igår träffade jag Vicky för söndagsmys på stan. Fika, lite kik i affärer men jag hittade inget här heller. Kvällen avslutades på Bio, grymt bra film! I am Number Four kan jag starkt rekommendera! En film i min smak :)

Sista rycket innan jobbet, hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Christer

Önskar även dig en bra dag

2011-03-28 @ 13:56:26
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Hoho

Hohoooo fanny!!! Det ekar inne på bloggen :O hihi Puss från Satu

2011-03-28 @ 22:56:50
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0