Fredagkväll

Här har ni ett livstecken från mig. Jag har helt enkelt haft lite grejer för mig, så tiden har inte funnits för bloggen.
Men nu är jag hemma igen och i kväll sitter jag och umgås med Josse och Thessan ♥ Vi har käkat Spicy Hot, sett på film och nu kikar vi på Big Brother. I onsdags han jag riva av ett bröstpass samt lite hopprep och burpees.

3set Hantelpress på lutande bänk

3set Bänkpress i smith

3set flyes i cable från nedre trissan

4set flyes i cable från övre trissan

Fortsätter att slita med mina doubleunders som går bättre och bättre. Burpees är precis lika jobbigt som tidigare och kommer alltid vara det. :)
Hoppas ni får en grym helg!

Kommentarer
Postat av: Petra

SNYGG NY SIDA!!!



Nattinatt på dig snygging!

2011-03-04 @ 23:58:33
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/
Postat av: Josse

Mycket snyggare när meningarna är som dom ska. Och dina meningsuppbyggnader funkar skit bra!! Promise... så fortsätt med uppdateringarna så som vi pratade om! :D

2011-03-05 @ 09:22:16
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0