Effektivt pass

Det blev som planerat, jag körde bröst och mage idag. Rev av passet på 45min, vilket var bra för att vara en måndag! :)

5set bänkpress i smith

3set hantelpress på lutande bänk

3set hantelflyes på lut. bänk

3set press i cable

3set flyes underifrån i cable - superset - hängande benlyft


4set crunches i cable

Das war alles!

Ingen cardio, då det var viktigare att skynda hem till matlagningen. Så nu sitter jag här med maten i magen, kycklingen gottar sig ugnen så morgondagens matlådor kan packas.

Känner mig galet stel i nacken idag, ännu värre än gårdagen, headbanging sätter sina spår! ;) Men det var grymt kul i lördags i alla fall haha

Jag som DJ i helgen.. ;)




Kommentarer
Postat av: Haha

Haha! Så kom det ett inlägg. SOm på beställning ;-P jag har tråkigt. Märks det? hur jobbar du imorn?

2011-03-28 @ 22:58:14
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Cody

Hejsan, grym blogg. Såg att du utför cardio i anslutning till passen, bara ett tips. Även om du deffar hade jag delat upp kroppen på ett sätt så att du hinner köra cardion och gympassen på olika tillfällen. Vid bygg hade jag kört cardio väldigt sällan och istället lagt in olika crossfit-pass. För när du kör cardio så aktiveras AMPK--> MTOR : dvs olika enzymer som sänder motsatta signaler om du vill bygga , dsm gäller vid deff vilket lätt kan bryta ner kroppen. Men vad vet jag :) bara ett tips, sen behöver du inte ta åt dig informationen :) just saying :) Hur som helst lycka till med träningen, ge aldrig upp :) // Mvh

2011-03-28 @ 23:00:13
Postat av: Pappsen

HI..HI..Du kan ju vara DJ på vårt sommarparty så det blir lite fart...hihi

Pappsenkramisar

2011-03-29 @ 00:03:40
Postat av: Fanny

Cody: Tack! :) Pga tidsbrist så kör jag allt på en gång, men cardion blir dock allt för sällan nuförtiden. Men tack för ditt tips! :) crossfit är något som jag helt klart funderar på att köra mer av, då jag provat på det lite och gillar det skarpt! Tack! Kommer aldrig ge upp :) Detsamma!

2011-03-29 @ 22:41:27
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0