Axlar

Idag blidde det ett effektivt axelpass, så inte bröst som planerat. Jag fick redig bra kontakt idag! Gjorde sådär "ontskönt" så det var jobbigt att hålla upp vattenflaskan när jag var klar, eller det gick rättare sagt inte.

5set lyft åt sidan i cable

3set baksida axlar i maskin

3set axelpress bakom nacken i smith

3set hantellyft åt sidan med dropset till failure


Träningsvärken från gårdagens pass kommer krypandes, samtidigt som benen och rumpan börjar återgå till det normala. Jag gillar att träningsvärken kommer och går i hela kroppen, lovely feeling!

Har ätit en halv pizza, sitter och kollar tv medans tvätten snurrar i maskinen 10 våningar under mig. Kommer hänga här resten av kvällen. Men för att mäkte med en fredagkväll by myself, så ska jag åka och köpa ngt gott att smaska på. Har inte bestämt om det blir glass eller godis. :)

Hoppas ni får en mysig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Satu

Av ren nyfikenhet så undrar jag varför Fanny kör axelpress i smithen BAKOM nacken? :-P

2011-03-25 @ 20:07:05
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: henny

alltså jag haltar nu, vänster hamstring. Kan ha triggats av massagen jag fick idag....på Röven, tror di jag njöt lr?

2011-03-25 @ 20:45:53
URL: http://thehennyhoney.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0