Söndagen som gick

Idag har det vart tvätt och städ på schemat, trodde att jag skulle få tillfälle att sola melan varven men det var lite för mkt moln för att kunna göra det.
Nu är i alla fall det mesta gjort, bara en massa kläder att vika och lite småplock. Sedan är jag redo för att åka upp till Norrland, det är ju skönare att komma hem till en städad lght istället för att behöva börja städa det första man gör.

Har nu avverkat miss sista spinningpass, det gick bra och kändes himla bra nu ska det bli skönt att inte behöva tänka på att fixa ett nytt pass till hösten. Många värmande postitiva ord från härliga motionärer, det får mig verkligen att sträcka på mig lite extra! :) Kanske det finns ngn av er som läser min blogg, då vill jag säga tack till er! :)

Ikväll blev det filmmys med bästa Vicky, vi såg Fast Five! Jävlar vilken bra film!! Ögongodis så det heter duga, heta snubbar och läckra bilar. Just the way I like it ;)
Skulle inte tacka nej till en egen Dominic!

Igår firade vi Sara som fyllde år, lite bilder från kvällen får avsluta detta inlägg.

Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0