Sentimental?

Ja, det var precis vad jag var ikväll på mitt sista spin/puls pass.. Fick så fina ord från en av mina återkommande motionärer. "Jag och min fru uppskattar verkligen dig som ledare, så lugn men ändå drivande. Du kommer vara saknad" Då blev jag riktigt rörd, nästan så gråten satte sig i halsen. Det är pga av alla dessa underbara människor jag möter varje pass, som det tar emot att sluta.

Idag gick det riktigt bra, flaggan i topp!! Hade det vart ett fullt pass så vore det pricken över i. Det är enda nackdelen med att sluta på sommaren.

Resten av kvällen har jag spenderat tillsammans med fina Lindha, vi har haft tjejsnack deluxe! Välbehövligt och tiden sprang iväg kan jag säga. :)

Nu är det bara sängen som väntar, i morrn blir det träning innan jobbet för efter ska jag mysa med Vicky, Kicki och Anna.
Jag har verkligen så underbara vänner runt omkring mig! ♥

Så vackert... en artist som verkligen berör..


Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt med folk som kan ge varandra positiv feedback och som kan ta sig tid att berätta något bra för någon annan. :-)

2011-06-23 @ 19:29:26
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0