Nu är det sommar!

Vilken underbar dag! :D Jag har legat på balkongen i princip hela dagen, eller iaf under den tiden solen ligger på den sidan, vilket är mellan 11-17. Det har vart gudomligt skönt, första pressardagen det här året och resultatet blev en litebrunare nyans i hyn.

Sitter nu och lägger upp en klädplan inför morgondagen som spenderas på summerburst, shorts, linne och sandaler under dagen sedan ombyte till svarta byxor, blommig korallfärgad top och nyinköpta svarta kilklackskor till natten. Har i princip allt klart!
Snart sängen då vi kommer vara uppe ända till tåget går 09.00 på söndag morgon, crazy I know, men vi kommer ha sjuuukt kul! :)



Har haft två dagar med kära pappsen, vi har ätit god mat, shoppat och bara myst. Det kallar jag kvalitetstid. :)
Nu är kylen full och jag har äntligen stora dricksglas, så Anna nästa gång du kommer på fest så slipper du blanda en grogg i min kaffemugg ;)

Dags att hoppa ner i snarklådan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0