Tjillevippen!

Tack bästa Isabell för den här helgen, nu är jag på banan igen! :)

Igår körde vi axlar, idag armar och mage.

Axlar

3set press i smith bakom nacken
3set hantellyft åt sidan
3set hantelpress
3set liggande hantellyft
3set omvänd peckdeck

Armar

3set hantelcurl
3set frenchpress
3set "superman"
3set bicepscurl i cable
3set enarmssträck i cable

3set hängande belyft för lilla maggen



Sitter hemma i soffan nu, Isabell har åkt och det blev lika tomt som innan. Tänkte ta en promenad men vädret suger ju så jag håller mig inne med en film som sällskap. Rätt så soft ändå :)

"I can see clearly now the rain is gone.."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv!! Jättemysig helg :) Mindre trevligt var att hamna bredvid en stinkbomb på bussen, hon hoppade lyckligtvis nog av i Örebro.. Men istället sätter sig en tonårskille bredvid mig och han tar upp hela sitt säte + halva mitt.. Suck. Tur att det bara är en timme kvar.



Kram på dig!!

2011-06-19 @ 19:32:23
Postat av: jennifer

Skönt att du hittat din motivation igen. Tappade min idag helt. Men så är det.... glad för din skull i alla fall :)

2011-06-19 @ 22:58:33
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Petra

Härlig bild på dig!!!

2011-06-23 @ 19:27:26
URL: http://www.petrakardell.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0