Tappat bort mig??

Idag har jag kört dubbla pass, känner mig riktigt nöjd här jag sitter i soffan. :)
Först rygg i morse och efter jobbet blev det 5km löpning med intervaller. Vi sprang 2.5, sedan intervaller där vi spurtade en stäcka med jogg tillbaka, till sist var det 2.5km jogg till målet. De sista 2km var dödens jobbiga då jag fick håll från h-vete! Men jag gjorde det och kan tillägga att det aldrig hade gått utan min draghjälp, tack! :)

När det var som jobbigast fick jag höra "Tänk på ditt mål" mitt svar kom utan att jag tänkte, "Vilket mål, det har jag tappat bort". Ställer mig den frågan här och nu, har jag verkligen tappat bort mitt mål?
NEJ, men det är i ärlighetens namn lite tungt just nu, målet finns där även om det är lite svagare än vanligt. Passet idag fick mig iaf att få upp ögonen och tänka till, jag har ett mål och det kommer komma tillbaka lika starkt och tydligt igen!



3set Marklyft
3set Pullups
3set Stående rodd i c.c från nedre trissan
3set högrodd i c.c
3set Latsdrag i maskin
3set lat. pullover i maskin


Kändes mkt bättre den här gången än förra, bättre kontakt vilket är a och o!

Kvällsmellis sedan sova, sov gott.. :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Du vet var jag finns..

2011-06-13 @ 23:16:17
URL: http://www.hjarnvilja.se
Postat av: Jennifer

Det kommer tillbaka både motivationen och målet lika starkt och tydligt som det varit. Om inte starkare! Detta är bara en dip du måste ta dig igenom men det klarar du! :D Vem ska jag annars se upp till?? Ne du kan komma tillbaka och då vet jag att du är dubbelt så stark och har dubbelt så mycket motivation!

2011-06-13 @ 23:19:21
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Cody =)

Hejsan, ville bara önska dig ett lycka till med alla svackor du går igenom. Inte menad som någon kritik men försök hålla en bra kost i så stor utsträckning som möjligt:) Då komme rresultaten och motivationen blir starkare =)

2011-06-14 @ 12:32:19
Postat av: SPINNING ELEV SOM VAR PÅ BJÖRNÖN

HEJ



JAG HAR FÖLJT DIN BLOGG GANSKA LÄNGE OCH VET DITT MÅL O.S.V...



MIN ERFARENHET AV TRÄNING ÄR ATT TRÄNA LAGOM, JAG KAN TRO ATT DET BLIR FÖR MYCKET, KROPPEN FÅR INTE VILA, DÅ GÅR DET SÄMRE, DU TAPPAR MOTIVATIONEN.



SE TRÄNINGEN SOM ATT DU VILL DET, INTE MÅSTE DET, DÅ BLIR DET INTE ROLIGT.



SKULLE DU GÖRA UPPEHÅLL MED SPINNINGEN?

TRÅKIGT I SÅNT FALL, DU ÄR DEN BÄSTA.



LYCKA TILL!!

MVH DANIEL

2011-06-14 @ 19:58:53
Postat av: Fanny

Maria: <3



Jennifer: Ser du upp till lilla mig.. ;)Tack för dina ord, det hjälper! :D



Cody: Tack! :) Kosten funkar, den är det inge större fel på. Utan det är snarare motivationen till träning. :)



Daniel: Visst är det så, lagom är bra men i mitt fall räcker det tyvärr inte med lagom träning. Då kommer det inte hända så mkt med mitt mål :) Träningen är det bästa jag vet, men nu är det tungt mentalt och då är det svårt att känna glädje. Men av erfarenhet så vänder det snart igen.

Japp, jag kommer göra uppehåll med spinningen. Va glad jag blir att du tycker det! :) tack!

2011-06-16 @ 08:11:46
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 03:25:46
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Fanny

Lina- Tack! Varje dag :) Om inte ngt annat dyker upp, som nu när jag har semester och inte sitter lika mkt vid datorn :)

2011-07-11 @ 23:35:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0