Älskar sommaren!

Idag har det vart jobb i princip hela dagen, slutade 20.00, med lite träning mellan allt.
Resten av kvällen spenderades på Tessingatan hemma hos söta Anna, vi såg på film, käka naturgodis och snackade om livet. Alltid lika mysigt att umgås med dig vännen! :)
Kommer inte ihåg namnet på filmen, med det var en verklighetsbaserad hajfilm. Den var bra då det inte var några plastiga hajar, utan den är inspelad med riktiga så allt kändes mer verkligt, sedan krävs det inte så mkt tankeverksamhet för att se en sådan film vilket är rätt så skönt ibland. :)

I morse fick jag ett telefonsamtal från fastighetskotoret om att jag äntligen har fått en parkeringsplats med motorvärmare. Kan lova att jag saknade det i vintras, nu blir det mkt bättre för min kära "sportbil"! :)

Mosade mina små axlar och mage idag, bra pass och även idag rev jag av passet på 30min. Skönt att vara effektiv emellanåt, vilket gör att pulsen ligger på en schysst nivå hela passet.

4set militärpress i smith
3set enarms hantellyft åt sidan - drop på sista där jag körde med båda.
4set kryssdrag
-superset- hängande benlyft
3set sittande framåtlutad hantellyft åt sidan

Den här veckan är sista på 10reps perioden, nästa vecka går jag in i 8reps. Det betyder lite tyngre vikter, and I like it! :) Utöver mina pass kommande vecka så blir det ett ryggpass med Fredrik på måndag.

Annars så händer det lite roliga saker i sommar, kommer börja jobba extra på bästa restaurangen i stan nämligen Varda! Ska bli riktigt spännande och hur kul som helst.. :D




Dags att sova.. klockan är snart midnatt och det är 20 grader ute, jag fullkomligt ÄLSKAR sommaren!



Kommentarer
Postat av: Liposuction Newport Beach

Perfect health need perfect diet and your post is really good in the way to perfect diet and health.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0