The trip!

Jag har egentligen inte så mkt att berätta om vår vecka i Alanya, annat än att vi har sooolat, badat, ätit, spelat kort, spelat angry birds (jag) och patiens (Vicky) på våra telefoner (jag vet, sjukt socialt) sovit, festat lite, skrattat, skrattat och skrattat samt shoppat. Vi tittade inte på ngr sevärdheter, gjorde inga dagsturer utan vi slappade bara. Men jag tycker att det var rätt så skönt. Hade vi vart en vecka till så hade det varit mer aktuellt.

Det som fick följa med i resväskan hem var två par converse skor, gråa och vita, en plånbok/handväska och en sarong. Ingen storshoppare direkt. :) Skulle köpa en addidasjacka, men säljaren som jag försökte pruta med var så fräck och tog mig på röven, gick ut illa kvickt! Idiot!

Några bilder från veckan som gått..



Antalya



Första dagen, bleka ben..



Chips, öl och kortspel på balkongen en dag efter stranden..



Utsikt över hamnen.. De här kvällen gick vi vilse rätt regält innan vi hittade hit. V var påväg att traska ut ur Alanya och gick fel på säkert 1 mil eller ngt. ;) Men efter det så var det ju supelätt att hitta.



En av utgångskvällarna... Synd bara att fotografen inte kom med på bild! ;)



Ännu en kväll i hamnen efter ett besök på burger king..



Utsikten från favorit restaurangen..



Stranden..



Steeeek! :D (med jordens mest svullna mage, inte skönt)



En aningen brunare ben än första dagen..



Hejdå Alanya, för den här gången!



Nu ska jag dra igång en film, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Mor

Men det där var väl inte SÅ lite att berätta!!!

Förstår att ni hade en underbar resa!

Pussokram!

2011-07-29 @ 01:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0