Svinalängorna

Har vart på Bio med bästa Thessan!
Vi såg Svinalängorna, riktigt bra story.. Men den var lite seg till och från.
Men den var grymt bra! Den får en att tänka till..

Sedan är det ju lite ögongodis med, Ola Rapace... mmm ;)


Rev av ett ryggpass idag tillsammans med Malin, kul!
Bra jobbat vännen! ;)

Chins 3x6

1 arms sittande rodd i cable 3x8

Latsdrag 3xdropset

Rodd i smith 3x10

Högrodd 3x6

Ryggresningar 3xmax

Sedan hem för middag och vidare till stallet, för första gången på vääääldigt länge.
Boggi ser iaf ut att må bra, tappat lite muskler men annars i god form.
Har gett honom en helrakning, han gick från skogsmulle till ridhäst. :thumbup:
Träffade älskade Tess och Ingela, gud så länge sedan det var.
Underbara personer



Då börjar vi...



Apparaten lever om som f-n, så hörselskydden var passande..
B hade proppar han också.. :)



Färdig! Tjock och glad häst som nu får slippa svettpälsen.. 



Det blir endel päls.. och kryper in överallt i kläderna, då menar jag öööverallt.
Små stickiga hårstrån.. uuuh!

Nu är det dags att knoppa, är inte trött men ska upp tidigt i morrn.
Fixa matlådor, som jag inte han med ikväll och träna innan jobbet.

Har haft en grymt skön helg, slappat och vilat upp mig.
Nu är jag redo för 12 nya arbetsdagar... eller är jag det? :P

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

åh! :D går du ofta på bio? :)

2011-04-24 @ 23:53:09
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0