Skyttetrafik

Jag går fram och tillbaka till kylen, men har fortfarande inget snaskigt att trycka i mig..
Har funderat på att åka och köpa ngt, men nu är klockan så mkt så jag skiter i det.

Har faktiskt inte gjort många knop idag, annat än tvätt och städ då.
Rätt så soft dag.. Jag somnade i soffan vid 19 tiden, vaknade strax efter 20.
Har kikat på Fångarna på Fortet, nu är det Batman Begins.
Det är dock lite tomt i soffan..



Blev så sugen på plättar till middag, så det fick det bli...
Trodde jag hade jordgubbsylt hemma, men tji fick jag när jag öppnade kylen.
Det är tur att det konsumeras en hel del bär i detta hushåll, så jag blev inte rålös ;)



Sedan blev det lite glass och bär med kaffe till Fortet..


Fortsätter mitt slappande, snart dags att knoppa..
I morrn ska jag sova tills jag vaknar.. love it!
Planerna för dagen är gym (rygg och cardio) på kvällen ska jag ut och hjälpa Amanda raka Boggi.
Resten av dagen är oplanerad, rätt så skönt!

Vad har ni pysslat med idag?

Kommentarer
Postat av: Makkan

Gud vad gott med pankisar!!! MMM!!! =)

2011-01-22 @ 23:42:34
Postat av: Anna

Tagit det väldigt lugnt idag! :) Blev en promenad på 50 minuter på eftermiddagen och ikväll var vi hos Karin och spelade lite spel. Imorgon tänkte jag pröva springa långpass... länge än en mil... hoppas dagsformen är ok! ;) Borde den vara efter denna vilodag, hihi!

2011-01-22 @ 23:47:19
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0