Lovely!

Det är så skönt att vara igång efter förra veckans vila, kan inte sluta tjata om det :P

Bröst

Hantelpress på lutande bänk 4x8-10

Bänkpress i smith 4x6

Cableflyes från nedre trissan 3x10, 1xmax

Cableflyes från övre trissan 3x10, 1xmax

Mage

Crunches på boll

Sedan han jag inget mer.. då det var time for work.

Efter jobbet körde jag ett spinningpass, j-lar va härligt det var!
Självklart intogs det en burk Celsius innan, vilket får mig att orka ge liiiite mer ;)
Verkligen en energiboost, I DO LOVE!!!



Är riktigt nöjd med dagen!

Jag skulle aldrig kunna sluta träna, då det får mig att må precis som jag vill!
Vilket är UNDERBART :D

Dags att fixa matlådor, äta kvällsmellis och sedan sova.

Godnatt raringar!


Kommentarer
Postat av: H

Vart kan man köpa den där drycken? :D

2011-01-18 @ 21:30:06
Postat av: Fanny

Finns lite överallt.. ;) Om du bor i västerås så finns den på Fitness Store eller på Njoy. :)

Annars går den att beställa på bland annat topformula.se eller gymgrossisten.se.

Try it!

2011-01-18 @ 21:40:53
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0